• Geen producten in je winkelmand.

In deze cursus vind je video’s met fitness-oefeningen die je zelf thuis kunt doen. Laat je huisgenoten, buren of vrienden meedoen.

79.00
Cursus toegang

1 jaar

Aantal studenten

253

Gemaakt door
IMNL & Stichting Gezondheid
In deze cursus vind je video’s met fitness-oefeningen die je zelf thuis kunt doen. Laat je huisgenoten, buren of vrienden meedoen. Zorg dat je nooit oefeningen doet die boven je niveau liggen. Voorkom blessures. Thuis fitness Deze training bestaat uit veel video’s om thuis te doen. We beginnen met een training om te zorgen dat je geen blessures krijgt. Deze heet gezonde gewrichten.

Gezonde gewrichten

gezonde gewrichten
gezonde gewrichten
We beschouwen de gezondheid van onze gewrichten vaak als vanzelfsprekend. Pas op het moment dat er problemen opspelen, worden we ons pas echt bewust van hoe belangrijk onze gewrichten zijn en hoe belangrijk het is om goed voor ze te zorgen. Wil jij gewrichtsproblemen voor zijn of heb je misschien al last van je gewrichten maar wil je voorkomen dat het erger wordt? Dan is deze cursus zeker geschikt voor jou! De anatomie van gewrichten Gewrichtsproblemen doen zich vaak voor wanneer men ouder wordt. Bukken om iets op te pakken, te trap oplopen of zwaaien is opeens niet meer zo vanzelfsprekend als dat het was. Nu kun je natuurlijk het ouder worden niet stoppen, maar je kunt er wel voor zorgen dat je minder snel last gaat krijgen van je gewrichten. In deze cursus leggen we je eerst uit wat gewrichten precies zijn en wat hun functie in het lichaam is. Het is per slot van rekening wel handig om te weten hoe ze werken en waaróm ze nou zo belangrijk zijn. We gaan kijken naar de verschillende soorten gewrichten en wat er precies gebeurt op het moment dat je gewrichten minder worden. Oefenen, een gezond dieet, supplementen en huismiddeltjes Als je eenmaal weet wat nou precies gewrichten zijn en wat ze doen, dan kun je gaan kijken naar hoe je gewrichtspijn kunt voorkomen of, als je al lijdt aan gewrichtspijn of een gewrichtsziekte, hoe je de pijn kunt verminderen. Dit doen we door enkele voorbeelden van oefeningen te geven, maar ook door te kijken naar wat voor voedsel kan helpen, welke huismiddeltjes wonderen kunnen doen en eventuele supplementen die je kunt nemen. Een dieet dat goed is voor je gewrichten kan namelijk pijn en stijfheid van de gewrichten verminderen, of zelfs voorkomen. Mocht het kwaad al geschied zijn en blijft de gewrichtspijn aanhouden of erger worden, dan wordt er ook informatie gegeven over mogelijke medicatie, injecties en therapieën. Deze cursus is geschikt voor iedereen die zijn of haar gewrichten zo lang mogelijk gezond wil houden of minder last wil hebben van gewrichtspijn!
  • 1. Introductie
  • 2. Het Belang Van Gezonde Gewrichten
  • 3. De Meest Voorkomende Gewrichtsproblemen
  • 4. Oefeningen Voor Je Gewrichten
  • 5. Een Gezond Dieet
  • 6. Let Op Je Gewicht
  • 7. Huismiddeltjes Tegen Gewrichtspijn
  • 8. De Beste Supplementen Voor Gezonde Gewrichten
  • 9. Andere Behandelmethodes Voor Gewrichtspijn
  • 10. Conclusie

Hierna volgt de Fitness training video

Thuis Fitness
Thuis Fitness
Hoe kun je Fitness Tracking gebruiken om betere resultaten te krijgen en je gezondheid nog sneller te verbeteren? Als je op deze pagina bent, ben je waarschijnlijk geïnteresseerd in een manier om afvallen en je vraagt ​​jezelf af of fitness-tracking je hiermee kan helpen. Welnu, het antwoord is zeker ja, maar alleen als je echt weet hoe je het kunt laten werken. Het volgen van fitness betekent voor veel mensen het dragen van een cool modeaccessoire en tellen hoeveel stappen ze elke dag nemen. Hoewel dat wel enig voordeel heeft, is het verre van ideaal om technologie volledig te gebruiken voor het doel van gewichtsverlies en spieropbouw. Als het goed wordt gedaan, vertegenwoordigt fitnesstracking het ultieme huwelijk tussen technologie en gezondheid en kun je exact bijhouden hoeveel je precies eet, hoeveel calorieën je krijgt en hoeveel je beweegt. Zelfs meer dan dat, het kan je helpen te weten wanneer je bent hersteld en klaar om weer te trainen, het kan je aanmoediging en motivatie bieden en het kan je helpen problemen zoals laag testosteron op te sporen. Wanneer je deze wetenschap toepast op het proces om in vorm te komen, kunt je een veel logischer en een meer gecontroleerde aanpak kiezen die je daadwerkelijk in staat stelt om af te vallen of spieren op te bouwen. Zolang je de motivatie hebt om door te gaan met de trainingen en het voedsel waarvan je weet dat je het niet moet eten te vermijden, kun je binnen strak gecontroleerde parameters blijven die zijn ingesteld om ervoor te zorgen dat je lichaam meer calorieën verbrandt dan dat je inneemt..
  • 1-Wat is tracking?
  • 2-top Fitness Trackers En Apps
  • 3-meer Mogelijkheden Voor Fitness Tracking
  • 4-meer Coole Apparaten Voor Fitness Tracking
  • 5-het Gebruik Van Apps En Trackers Voor Een Gezonder Eetpatroon
  • 6-minder Calorieën Zonder Stress
  • 7-het Beste Resultaat Met Fitness Tracking
  • 8-fitness Tracking Voor Hardlopen
  • 9-de Schaduwzijde Van Fitness Tracking
  • 10.5 Tips Voor Betere Tracking

Yoga en Meditatie

Thuis Yoga
Thuis Yoga
Yoga is een uitstekende manier van thuistrainen. In deze training tref je meer dan 5 uur aan Yoga videotrainingen aan.

HIT (High Intensive Training)

High Intensive Training
High Intensive Training
Leuke training voor de personen die meer spieren willen ontwikkelen Bonus: Engelse cursus van 2 uur.
Home Fitness Regimen Customer Upsell Sales Copy Thank You for your Purchase! If You Want To Lose Fat & Get Fit Conveniently From Your Home - Then TRUST ME! You Have Made The Right Purchase!!! Wait… How Would You Like To Optimize Your Efforts For Quicker & Even Better Results?… Want to know HOW??? Watch this short video below!!! Take Action Now to Save Your Discounted Copy!     When It Comes To Exercising, Are These The Types Of Thoughts That Run Through Your Mind? "I don’t have time to make it to the gym." "I’m just too tired after work to go work out." "I just can’t justify paying that much for a membership." "I can’t go to the gym because of COVID-19." If these thoughts are holding you back from implementing a fitness program, then maybe it's time to make a change. With social distancing guidelines still in effect and most gyms and fitness centres closed around the country, there continues to be a massive shift in the way people approach Keeping Fit. Getting In Shape Doesn't Have To Be Hard Or Expensive! Granted, it does require some self-discipline, but it's not as difficult as we make it. You really can get in shape, build or regain muscle mass, and start feeling youthful and energized simply by following your own Home Fitness Regimen with no expensive memberships or equipment. Exercising At Home Has Become More And More Popular Due To The Variety Of Fitness Equipment Available! Gone are the days where the gym was the only place you could get a quality full-body workout, or have an all-in-one machine that did not take up an entire room in your house. Whether you are looking to improve your cardiovascular system, lose weight, gain lean muscle mass, or just stay active, in-home training has a place in your life. Also, Home training can offer many advantages over gym training like…
  • No monthly gym fees required.
  • Can be inexpensive (basic equipment such as an exercise mat & dumbbells can be purchased cheaply).
  • Saves time by eliminating traveling to and from the gym.
  • No queuing to use your favorite piece of gym equipment.
The bottom line is that working out at home is still safer than heading to a gym and workout studio, even if they're up and running. But switching to a home workout routine isn't easy if you're used to going to a class for your HIIT or yoga workout -- it takes some space and a lot of intrinsic motivation to stick to a home workout plan -- but in light of the COVID-19 outbreak, Home Fitness Regimen is vital. And establishing a workout routine could, most importantly, ease anxiety related to coping with the pandemic. But The Problem Is… Every workout does not suit every person. Everybody, every age has different health needs. While you might've heard your friends or co-workers sing the praises of their own go-to program, deciding on the best home workout programs for you is a personal choice based on your lifestyle and your goals. The home fitness program that's best for you depends on your own body, goals, and interests. And there are so many at-home workout programs, in fact, that it can get daunting trying to pick the best one for you. You can always resort to the internet to research more about it. But you know that it takes time to dig into a lot of materials online. Staying in shape during the pandemic is totally doable, and this video course will show you how. These videos will help you to discover a lot of powerful and useful information that will finally help you take control of your own health & fitness right from your home. So, what are you thinking? Take advantage of this golden opportunity NOW. From Everything about Home Fitness Regimens, overcoming challenges, essential equipment, mental fitness, upper-body workout to leg day workouts, home exercises for women, immune-boosting workouts and full-body strength training, weight loss exercises, etc. -We have included every single thing you need or will need to live a healthier & fitter life. Explore the tips shared in these video tutorials, and see changes you need to adapt. Get the maximum out of our video tutorials that are...
  • Must have to become fit & healthy from your own fitness plan
  • Vital in improving your immunity and lifestyle
  • Effective in eliminating your stress and other disorders
  • Proficient in making health & fitness a part of your daily lifestyle
  • Key Component in maintaining your general body fitness
Introducing: Home Fitness Regimen HD Video Training! This is a complete collection of 15 High Definition videos with step by step content. Here’s the breakdown:
  • In Video #1: Which is the Introduction video, you will get a detailed explanation of what will be included in the complete training, so that you can have a clear vision of what to expect from it.
  • In Video #2: You Will Learn The Importance of Maintaining Fitness at Home
  • In Video #3: You Will Know About The Challenges of Training From Home & How to Beat Them
  • In Video #4: You Will Find Out All About The Home Fitness Essential Equipment
  • In Video #5: You Will Learn All About The Mental Fitness - Tips and Exercises
  • In Video #6: You Will Learn All About The Beginner-Friendly Upper-Body Workout You Can Do at Home
  • In Video #7: You Will Learn About The At-Home Beginner Leg Day Workouts
  • In Video #8: You Will Learn About The Best Exercises To Do At Home For Women
  • In Video #9: You Will Find Out How To Boost Your Immune System With Exercise
  • In Video #10: You Will Learn How To Get A Full-Body Strength Training Workout At Home
  • In Video #11: You Will Learn All About The Weight Loss Exercises You Can Do At Home
  • In Video #12: You’ll Learn Everything About Eating The Right Foods For Fitness
  • In Video #13: You Will Learn About The Ways To Stay Motivated & Avoid Distractions While Working Out At Home
  • In Video #14: You Will Find Out How To Get The Most Out Of Your At-Home Workout?
  • In Video #15: You Will Learn About The Advantages and Benefits of Working Out At Home

This Exclusive Report will enable you to:

  • Acquire a fitter and stronger body through home fitness programs
  • Reduce body weight and obesity-related health complications
  • Break free from gym constraints and commute hassles
  • Strengthen their immune system and enhance mental fitness
  • Create & follow a robust diet plan that’ll help them in achieving their fitness goals
  • Get the most out of your home workouts to maximize productivity and self-esteem
  • And so much more!
 

Cursus inhoud

    • Gezonde Gewrichten 02:00:00
    • Juiste zithouding – voorkom RSI 00:00:00
    • Fitness Tracking Video Cursus 00:00:00
    • Home Fitness Regimen 00:00:00
    • Thuis Fitness – bonus videos 00:00:00
    • Fitness at Home 00:00:00
    • Hypertrophy Manual – fitness 00:00:00
    • Workout voor vrouwen deel 1 (Engels) 00:00:00
    • Workout voor vrouwen – deel 2 (Engels) 00:00:00
    • Workout Bike more Efficiently 00:00:00
    • Womens Health – WellnessTips 00:00:00
    • 10 mythes losing weight E-book 00:00:00
    • Fitness week 1-5 00:00:00
    • Fitness week 6-10 00:00:00
    • Fitness week 11-15 00:00:00
    • Fitness week 16-20 00:00:00
    • Fitness Week 21-25 00:00:00
    • Fitness week 26-35 00:00:00
    • Bodybuilding – 1 Beginning High Intensity Training 00:00:00
    • Bodybuilding – 2 HIT Recovery 00:00:00
    • Bodybuilding – 3 Science of Bodybuilding 00:00:00
    • Bodybuilding – 4 Foundations of HIT 00:00:00
    • Bodybuilding – 5 Debunking Myths Of Lifting 00:00:00
    • Bodybuilding – 6 The Most Important Thing In Training 00:00:00
    • Bodybuilding – 7 HIT Workout Day One 00:00:00
    • Bodybuilding – 8 HIT Workout Day 2 00:00:00
    • Bodybuilding – 9 HIT Diet 00:00:00
    • Fitness Tracking Video Cursus 00:00:00
    • Hardlopen video’s (Nederlands ondertitelt) en E-books 00:00:00
    • 1 hour Yoga 00:00:00
    • Absolute Yoga 00:00:00
    • Gezonder Leven – Yoga 00:00:00
    • Yoga video- Happy with yoga and Boho-beautiful 00:00:00
    • Yoga and losing weight 00:00:00
    • Yoga 40 video course 00:00:00
    • Yoga in 21 days 00:00:00
    • Yoga E-books 00:00:00
    • Duurzaamheid – Waarom wel of geen ebike willen 00:00:00
    • Persoonlijke Transformatie 08 – Dit Is Wat Tien Minuten Meditatie Per Dag Met Je Hersenen Doet 00:00:00
    • fitness- warm_up 00:00:00
    • Fitness – get moving 00:00:00
    • Fitness – Arm decline-lying-one-arm-extension 00:00:00
    • Fitness – Arm one-arm-extension 00:00:00
    • Fitness – Arm seated-incline-hammer-curl 00:00:00
    • Fitness – Arm incline-lying-one-arm-extension 00:00:00
    • Fitness – Arm incline-lying-one-arm-extension 00:00:00
    • Fitness – Arm kickback 00:00:00
    • Fitness – Arm one-arm-extension 00:00:00
    • Fitness – Arm one-arm-extension 00:00:00
    • Fitness – Arm lying-extension 00:00:00
    • Fitness – Arm prone-hammer-curl 00:00:00
    • Fitness – Arm seated-hammer-curl 00:00:00
    • Fitness – Arm two-arm-extension 00:00:00
    • Fitness – Arm two-arm-kickback 00:00:00
    • Fitness – Arm reverse-curl 00:00:00
    • Fitness – Back basic-standing-shrug 00:00:00
    • Fitness – Back seated-bent-over-row 00:00:00
    • Fitness – Back cross-bench-pullover 00:00:00
    • Fitness – Back incline-bench-row 00:00:00
    • Fitness – Back pullover 00:00:00
    • Fitness – Back one-arm-row 00:00:00
    • Fitness – Shoulders seated-shoulder-press 00:00:00
    • Fitness – Shoulders prone-front-raise 00:00:00
    • Fitness – Shoulders lying-incline-bench-bent-over-raise 00:00:00
    • Fitness – Shoulders standing-shoulder-press 00:00:00
    • Fitness – Shoulders standing-bent-over-raise 00:00:00
    • Fitness – Shoulders front-raise 00:00:00
    • Fitness – Shoulders standing-bent-over-raise 00:00:00
    • Fitness – Legs neutral-grip-deadlift 00:00:00
    • Fitness – Legs front-squat 00:00:00
    • Fitness – Legs squat 00:00:00
    • Fitness – Legs split-squat 00:00:00
    • Fitness – Chest dumbbell-incline-press 00:00:00
    • Fitness – Chest chest-fly 00:00:00
    • Fitness – Chest incline-chest-fly 00:00:00
    • Fitness – Chest chest-press 00:00:00
    • Fitness – Chest decline-bench-press 00:00:00
    • Fitness – Chest decline-chest-fly 00:00:00
    • Certificaat van Deelname 00:00:00

Cursus reviews

© Interplein Academy