• Geen producten in je winkelmand.

Met deze Google AdMobs HD-videocursus kunt u uw app-activiteiten laten groeien en de waarde van uw advertenties maximaliseren met de meest geavanceerde technologie voor het genereren van inkomsten.

99.00
Cursus toegang

1 jaar

Aantal studenten

150

Gemaakt door
IMNL & Stichting Gezondheid
  AdMob biedt Google een manier om app-ontwikkelaars te helpen meer te verdienen met hun apps. Zo werkt AdMob, in drie stappen:
  1. Je creëert advertentieruimte in je app
  2. Google AdMob toont de best presterende advertenties aan uw gebruikers
  3. Je wordt betaald

Smartphones zijn nu een alledaags onderdeel van ons leven. Met de groei van mobiele gebruikers is er een uitbreiding van apps en tools voor het genereren van inkomsten met apps.

  • Dit maakt het identificeren van de juiste app met innovatieve in-app-advertentie-inkomsten mogelijk die uw bedrijf naar een hoger niveau kunnen tillen.
  • Als het gaat om geld verdienen met je mobiele apps, heb je genoeg opties. De koning van in-app-advertenties is zonder twijfel AdMob.
  • Het maakt het verdienen van inkomsten eenvoudig met in-app-advertenties, bruikbare inzichten en krachtige, gebruiksvriendelijke tools die uw app-bedrijf laten groeien. Waar u ook bent, wat uw app ook kan doen, het kan u helpen blijvende inkomsten te genereren.
  • Als u een bedrijfseigenaar bent en uw inkomsten uit app-advertenties wilt verbeteren en optimaliseren, dan is Google AdMob de juiste keuze voor u.
  • Absoluut, het heeft het potentieel. Het helpt ontwikkelaars hun bedrijf te laten groeien en de inkomsten te maximaliseren met toonaangevende technologie voor het genereren van inkomsten.
  • U kunt nu cruciale informatie leveren die miljoenen mensen nodig hebben met inhoud van de hoogste kwaliteit over hoe merken en bedrijven kunnen profiteren van Google AdMob en op de hoogte kunnen worden gehouden van de nieuwste trends.
 

 

Er zijn miljoenen zoekopdrachten op Google.

  • Elke dag over het verbeteren van in-app-inkomsten en technieken voor het genereren van inkomsten: marketeers zijn op zoek naar hoogwaardige informatie en trainingsbronnen over Google AdMob-updates.
  • Duizenden ontwikkelaars, technici en merken pushen enthousiast om hun app op de markt te krijgen, enthousiast over de winst die ze kunnen maken met Google AdMob.
  • Google AdMob is het toonaangevende platform voor mobiele advertenties in 's werelds grootste Android-markt - India.
  • Er zijn duidelijke trends en patronen als het gaat om app-gebruik en het genereren van inkomsten die belangrijk zijn om te overwegen.
AdMob helpt de opbrengst te maximaliseren met meer vraag van adverteerders, wat helpt om wereldwijd hoge CPM's en opvullingspercentages te behalen. Het kan ontwikkelaars enorm helpen bij het bouwen van een door advertenties ondersteunde app en bij het diversifiëren van inkomstenstromen die verder gaan dan betaalde abonnementen of in-app-upgrades en aankopen.
 

Beschrijvingen video’s (zitten bij deze cursus)

 

Video 1: Inhoud cursus In de eerste video krijg je een kort overzicht van wat er in de video’s zal worden besproken. Zo weet je meteen wat er aan bod zal komen!

Video 2: Beginnen met Google Ads Ter wereld zijn er miljoenen mensen die adverteren met Google Ads. Maar, hoe begin je? Dat wordt in deze video duidelijk uitgelegd. Je krijgt tips over bepaalde keuzes die je moet gaan maken voordat je begint met je advertentiecampagne en over het gebruik van Google Ads in het algemeen. Stap voor stap word je meegenomen om zo een duidelijk beeld te krijgen van wat de mogelijkheden zijn voor adverteren met Google Ads.

Video 3: Google Ads updates Net als elk digitaal platform bestaan er voor Google Ads ook veel updates, die regelmatig worden bijgewerkt. Als ondernemer is het belangrijk om deze updates goed in de gaten te houden, omdat dit jouw werk makkelijker en efficiënter kan maken. In deze video worden er een aantal voorbeelden gegeven van recente updates binnen Google Ads.

Video 4: Tips voor een succesvolle advertentie campagne. In de vierde video krijg je tien tips die je kunnen helpen om ervoor te zorgen dat je advertenties zo effectief mogelijk worden. Denk hierbij aan je doelgroep, het analyseren van je datagegevens en het begroten van het budget dat je hebt voor advertentiecampagnes.

Video 5: Biedingsstrategie in Google Ads

Op het moment dat je je advertentiecampagne klaar hebt om online te zetten, zijn er nog een aantal factoren waar je rekening mee moet houden. Een daarvan zijn biedingsstrategieën. Je wilt natuurlijk dat jouw advertentie de beste positie krijgt en opvalt tussen de concurrentie. Je kunt ervoor kiezen om Google de touwtjes in handen te geven, of om alle instellingen handmatig in te stellen. In deze video leer je wat de voor- en nadelen van beide manieren zijn en wat het beste past bij jouw advertentiecampagne.

Video 6: Advertenties inplannen Je video’s zullen niet gedurende de hele dag goed worden bekeken, en ook niet elke dag van de week. Als ondernemer kun je hierop inspelen door je advertenties in te plannen. Op deze manier zijn je advertenties op bepaalde dagen en/of bepaalde tijden te zien, die voor jou het meest waardevol zijn. Belangrijk hierbij is natuurlijk wel dat je een goed zicht hebt op wanneer jouw advertenties het beste worden bekeken. Hoe je hierachter komt, leer je in de negende video!

Video 7: Tijdelijke aanpassingen Als verkoper van zowel producten als diensten heb je af en toe aanbiedingen voor je klanten. Met Google Ads kun je hier nóg meer winst uithalen, door gebruik te maken van tijdelijke instellingen. Dit houdt in dat je bijvoorbeeld gedurende de uitverkoop aparte advertenties laat zien aan mensen. Op deze manier trek je meer mensen naar je website, en zal de winst dus ook verhogen. Hoe je dit doet, leer je in de zevende video!

Video 8: Hoe gebruik je extensies In deze video leer je hoe je extensies kunt gebruiken om nog meer uit je advertentiecampagnes te halen. Extensies zijn functies die je toe kunt voegen aan onder andere teksten die je gebruikt in advertenties. Bijvoorbeeld het toevoegen van extra tekst aan een advertentie is een soort extensie die je toe kunt voegen. Er bestaan heel veel verschillende soorten extensies, in deze video leer je er een paar kennen.

Video 9: Negatieve trefwoorden Negatieve trefwoorden. Misschien heb je er wel eens van gehoord, misschien ook niet. Door gebruik te maken van deze optie in Google Ads, kun je voorkomen dat mensen die niets van jouw product of dienst willen weten toch jouw advertentie te zien krijgen. Met Google Ads kun je heel gemakkelijk zien welke woorden je kunt toevoegen aan de ‘negatieve trefwoorden lijst’. In een paar simpele stappen maak je je advertentiecampagnes nog winstgevender!

Video 10: Invloed van impressies op de kosten In de tiende video gaan we in op hoe impressies op Google Advertenties jouw kosten kunnen beïnvloeden, zowel in positieve als negatieve zin. Eerst moet je natuurlijk weten wat een impressie is, en wat het voor jouw advertentiecampagne betekent. Ook dat leer je in deze video!

Video 11: Tips om de CTR te verbeteren CTR staat voor ‘Click Through Rate’, oftewel het aantal mensen dat jouw advertentie ziet en erop klikt om op de site te komen. Hoe hoger dit aantal is, hoe beter het voor jouw bedrijf is. Maar hoe zorg je ervoor dat dit cijfer zo hoog mogelijk wordt? In deze video krijg je tien tips over het verbeteren van je CTR.

Video 12: Responsieve zoekadvertenties Een responsieve zoekadvertentie is een van de meest uitgebreide advertenties die je kunt gebruiken voor het promoten van jouw producten en/of diensten. Niet alleen kun je meerdere titels gebruiken, maar je hebt ook meer mogelijkheden voor het schrijven van een beschrijving. Door al deze mogelijkheden kun je bovendien meer testen om te kijken wat wel of niet aanslaat op jouw doelpubliek. In deze video worden er enkele tips gegeven over hoe je het beste gebruik kunt maken van deze optie.

Video 13: De landingspagina De landingspagina is het eerste dat mensen zien die op je advertentie hebben geklikt. Je kunt je dus wel voorstellen dat deze erg belangrijk is en optimaal moet werken. Zo wil een potentiële klant niet lang moeten wachten voordat de pagina is geladen, en moet er meteen duidelijk worden hoe een bezoeker bij het product kan komen. In andere woorden: voor de beste resultaten moet je landingspagina uitstekend werken. Hoe je daarvoor kunt zorgen, leer je in video dertien.

Video 14: Inspelen op je concurrentie Het zal vast niet als een verrassing komen dat je niet de enige bent op het internet die jouw producten of diensten wil promoten aan de hand van advertenties. Je zult te maken krijgen met concurrentie. Bedrijven die soortgelijke producten en/of diensten aanbieden en óók graag bovenaan de zoekresultaten willen staan. Hoe je ervoor kunt zorgen dat je, zonder al je geld uit te geven. Toch de beste positie behoudt, leer je in video veertien!

Video 15: Veelgemaakte fouten In de laatste video van deze videocursus leer je welke veelgemaakte fouten je kunt, en moet, voorkomen om Google AdWorks optimaal te kunnen gebruiken. Zowel voor ondernemers die beginnen met adverteren met Google Ads als voor degenen die al meer ervaring hebben valt er in dit laatste deel veel te leren.

Met E-book

Cursus inhoud

    • AdMob 00:00:00
    • Certificaat van Deelname aanvragen 00:00:00

Cursus reviews

© Interplein Academy