Heb je een klacht?
Wij hebben een algemene ‘Niet goed geld terug – garantie’.
Wil je hier gebruik van maken, mail dan naar:
info@interplein.nl o.v.v. Niet goed geld terug garantie.
Â
Heb je een klacht over onze dienstverlening? Je kan deze indienen bij onze klantenservice via onderstaand e-mailadres.
Binnen 5 werkdagen krijg je een reactie van onze klantenservice. Is er langere tijd nodig, dan ontvang je binnen de termijn van 5 werkdagen bericht dat het langer duurt, met een toelichting van de reden van het uitstel en tevens een indicatie wanneer onze klantenservice verwacht uitsluitsel te kunnen geven.Â
Vermeld bij uw klacht de volgende gegevens:
- Onderwerp: training / examen / overig
- Omschrijving van uw klacht
- Uw naam
- Uw emailadres
- Uw telefoonnummer
- Uw bedrijfsnaam (indien van toepassing)
Wij doen onze uiterste best om je klacht naar tevredenheid op te lossen.