• No products in the cart.

Klachtenprocedure

Heb je een klacht?

Wij hebben een algemene ‘Niet goed geld terug – garantie’.

Wil je hier gebruik van maken, mail dan naar:

info@interplein.nl o.v.v. Niet goed geld terug garantie.

 

Heb je een klacht over onze dienstverlening? Je kan deze indienen bij onze klantenservice via onderstaand e-mailadres.

Binnen 5 werkdagen krijg je een reactie van onze klantenservice. Is er langere tijd nodig, dan ontvang je binnen de termijn van 5 werkdagen bericht dat het langer duurt, met een toelichting van de reden van het uitstel en tevens een indicatie wanneer onze klantenservice verwacht uitsluitsel te kunnen geven. 

Vermeld bij uw klacht de volgende gegevens:

  • Onderwerp: training / examen / overig
  • Omschrijving van uw klacht
  • Uw naam
  • Uw emailadres
  • Uw telefoonnummer
  • Uw bedrijfsnaam (indien van toepassing)

nicole@interplein.nl

Wij doen onze uiterste best om je klacht naar tevredenheid op te lossen.

Reactie ontvangen, niet tevreden over de oplossing?

Is je klacht niet naar tevredenheid opgelost door de klantenservice?

Dan kun je in beroep gaan via de mail. Je hebt hiervoor 6 weken de tijd (gerekend vanaf de datum van de reactie).

Omschrijving van uw klacht

Geef in de mail duidelijk aan wat je klacht is en waarom je niet tevreden bent met de aangeboden oplossing. Vergeet je persoonlijke gegevens niet te vermelden.

Stuur de mail naar: info@interplein.nl t.a.v. Ir. S.L.C.M. Rooijackers

Reactie binnen 4 weken

InterPlein streeft ernaar zo snel mogelijk schriftelijk te reageren. Je ontvangt uiterlijk binnen 4 weken een reactie. Indien het niet lukt, dan krijgt u van ons een nieuwe indicatie binnen deze 4 weken.

Alsnog niet tevreden?

Mocht de reactie met voorstel om de klacht te verhelpen niet akkoord zijn dan heb je de mogelijkheid om in beroep te gaan bij een onafhankelijke derde, Mr. Emmy Van Ekelen, Van Ekelen Poort Advocaten te Eindhoven.

Het oordeel van Van Ekelen Poort Advocaten te Eindhoven is in deze bindend. Eventuele consequenties voortvloeiend uit dit oordeel worden door InterPlein binnen een week afgehandeld.

Vertrouwelijk

Ingediende klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld. Ingediende klachten worden voor een periode van twee jaar bewaard.

INTERPLEIN ACADEMY. Alle rechten voorbehouden.